reklama

moja prvotina -ešte raz

Skáčem spontánne do hlbokej vody s mojím príspevkom do do môjho blogu.Pozor, som neplavec,budem potrebovať pomoc.....SOS.Možno moje písanie zaujme, možno nie, čas ukáže.Vstúpte do otvárajúcich sa dverí mojej trinástej komnaty.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Moja trinásta komnata
Moja trinásta komnata (zdroj: Mária Kostovčíková)

 Roky som žila v predstave o svojej starobe s vidinou mačky, obšmietajúcej sa mi pri nohách,a samej seba klepajúcej do starého písacieho stroja. Niektoré písmenká sú už vyšúchané, každý klep vydáva čarovný zvuk, pripomínajúci malý krôčik k vytýčenému cieľu. Ako prechádzka jesenným chodníkom, kedy šuchot suchého lístia ulahodí uchu i duši. V mojom sne prevteľujem svoje myšlienky a spomienky do reálnej podoby.

 Mačku už mám, staroba ešte neprišla,písací stroj nahradil notebook. Myšlienka o mojom sne však ostala.Túžby a plány nie je vhodné odkladať na zajtra, na budúci týždeň, od nového roku.Som človek spontánny, takže TU A TERAZ.Nie som majsterkou slova, ale i Sagan sa musel najprv naučiť bicyklovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Teraz však prišiel skôr vnútorný boj, samej so sebou, čí ozaj ísť s kožou na trh. Keby s kožou,nevadí...Bojujem s dilemou deliť sa s cudzími ľuďmi o svoje myšlienky a pocity. Som zarytý introvert,s extrovertným správaním. Kto sa bojí,nech nejde na net...les už nie taký populárny,ani stromov už veľmi niet.Teraz tu tápem,a hľadám v hlave všetky myšlienky, o ktoré som sa chcela podeliť.

 Už sa opakujem, ale nie som majsterkou slova, aj múza má akurát voľno.Ako pri fotografovaní.Raz múza srší nadšením a posiela šiestym zmyslom za správnym svetlom a pohľadom, niekedy ma ignoruje a dá si pauzičku. A možno sa mi podarí pretaviť môj pohľad na svet nielen pomocou objektívu do fotografií, ale aj písmenkami do blogu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Uvažujem skôr nad tým,koľko ľudí chce čítať veci obyčajné, z bežného života.Televízia je plná problémov tzv. hviezdičiek,ľudí viac zaujíma,kto, s kým, kde.Obyčajný život prináša smiech, smútok, pocity depresie, strach, bezdôvodnú radosť.Zostáva už len na každom z nás, čo si zo života vyberie za prioritu.Niekedy pôsobíme bláznivo, keď nám zlepší začiatok dňa obyčajné vybočenie z každodennej reality.

 Mám svoju trinástu komnatu,nechcem ju tu otvoriť dokorán.Nechám dno prikryté závojom,pod ním ostanú moje najtajnejšie myšlienky.Ostane tam moje vnútorné ja,pocity, ktoré mám obavy vysloviť i sama pred sebou.Vitajte pred dverami ,vstup voľný-zatiaľ do predsiene.....

Mária Kostovčíková

Mária Kostovčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Považujú ma za kreatívnu osobu, čo som zatiaľ prezentovala vo svojej fotografickej vášni a závislosti .Som narodená v znamení barana, všetky zlé vlastnosti, typické pre toto znamenie sa snažím využiť v dobrom slova zmysle. Na blogu chcem písať veselo i poloveselo, možno niekedy i vážne. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu