reklama

des obyčajného dňa

Aj v bežnom živote môžeme zažiť pocity paniky , neistoty, frustrácie. Hlavne, keď to čakáme najmenej, skosí naše sebavedomie až k zemi. A zo samého dna sa ťažko odráža...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
svet výkladov
svet výkladov (zdroj: Mária Kostovčíková)

 Vchádzam do obchodu. Obyčajná povinnosť, realita denného života. Nevdojak mi prebehne mráz po chrbte, ruky mám neisté, nákupný vozík držím napätými rukami, vlhkými od potu. Čo je príčinou? Nesledujem reklamu v televízii !!! A reklamné letáky vyhadzujem neprečítané!!!

 Čo si kúpim? Aká káva mi zaručí nečakaný príliv energie,povzbudí na celý deň? Opantá ma svojou arómou, upevní vzťahy celej rodiny a širokého okolia? Pijem ja tú „ správnu kávu?“ Som vôbec hodná tejto spoločnosti, presýtenej reklamou? Riskujem...Vkladám do nákupného vozíka kávu, ktorá mi chutí. Aj za cenu, že sa znemožním pred očami okolia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V našich zásobách sa míňa prací prostriedok. Dilema-prášok, tekutý gél, kapsuly? Moja neistota stúpa. Ktorý z množstva farebných sáčkov ,krabíc je ten pravý? Jedine ten, ktorý dodá môjmu prádlu hebkosť obláčika, nevyprchajúcu vôňu. Aby sme sa cítili ako v bavlnke. Kvalita môjho života a celej rodiny je ohrozená. Beriem do rúk , čo mi padlo do oka. Veď naši predkovia prali v potoku a prežili. Azda moje rozhodnutie nebude pohromou.

 Presúvam sa k regálu s krmivom pre domácich miláčikov. Z každej konzervy na mňa mrkajú usmievavé mačiatka, všetky so spokojnými očkami a plnými bruškami. Nechcem svoju domácu chlpatú spoločníčku zradiť. Obzerám, uvažujem. Nerozhodne , ktorú z nich by odporúčalo 9 z 10 mačiek. S výčitkami svedomia vyberám tú, ktorú kupujem bežne. Snáď mi moja štvornohá priateľka odpustí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Vyčítam sama sebe, prečo nesledujem reklamy, nečítam reklamné letáky. Prečo som včera lovila fotografie v archíve, mohla som sledovať, čo skvalitní môj život, čo zaručene kúpiť. Mohla som sa vyhnúť preventívne frustrácii zo svojej neinformovanosti, neistoty. Cítim sa vyradená z davu, menejcenná, nákupno-negramotná.

 Farba na vlasy-ktorou značkou oslním, očarím? Krásne krabičky, s ešte krajšími fotografiami modeliek ma privádzajú do zúfalstva. Neviem,čo mi zaručí hebkosť mojim vlasom, trvácnosť farby, oslnivý lesk.Zas ostávam pri klasike, s rizikom nesprávneho výberu.

 Ešte ma čaká nákup potravín...Mlieko,jogurty,mäso,chlieb,vajíčka. Mám výčitky svedomia, nemôžem sa im vyhnúť. Nie sú v predajnom reťazci na opačnom konci mesta lacnejšie? Neokradnem rodinu, keď nakúpim tu a teraz? Čo keď je možnosť niekde nakúpiť v 25% akcii...Vyhýbam sa vnútornému boju s myšlienkou, či sliepočky ,obetujúce svoje životy kvôli naším žalúdkom žili spokojne a vo vhodných podmienkach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Sama sebe sľubujem,že zmením svoj spôsob života. Pravidelné sledovanie reklamy, možnosť zapisovania vhodných nákupov. Čítanie kníh vymením za intenzívne štúdium letákov, recyklácia až po uplynutí ich platnosti. Obmedzím svoje záujmy, všetku svoju pozornosť a energiu budem venovať sledovaniu reklamy. Verím,že tým garantujem sebe a svojej rodine kvalitný, spokojný život. Stúpne mi sebavedomie, budem šíriť a odporúčať tie IN výrobky aj priateľom.Ale len tým najlepším.

Mária Kostovčíková

Mária Kostovčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Považujú ma za kreatívnu osobu, čo som zatiaľ prezentovala vo svojej fotografickej vášni a závislosti .Som narodená v znamení barana, všetky zlé vlastnosti, typické pre toto znamenie sa snažím využiť v dobrom slova zmysle. Na blogu chcem písať veselo i poloveselo, možno niekedy i vážne. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu