reklama

len kúsky z mojich snov...

Mnoho mojich snov ma zaujmú až tak, že mi utknú v hlave. Potrebujem o nich rozmýšľať, premietať si ich opakovane, nájsť, čo mi symboly v nich chceli pošepkať. I tie desivé, i tie hrejivé na duši.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
pohľad do mojich-tvojich snov
pohľad do mojich-tvojich snov (zdroj: Mária Kostovčíková)

Čo mi chcú povedať moje sny? Varovať pred niečím, nasmerovať na správnu cestu ďalej? Pomôcť nájsť správne dvere a objaviť v chaose veľkého zväzku kľúčov ten,ktorý tie dvere otvorí? Odhaliť moje myšlienky, ktoré nechcem vypovedať? Nebudem pátrať v snári, zatiaľ...

 Snažím sa svoje sny zapamätať. Nemám pri posteli zápisník, ako sa odporúča, asi to musím napraviť.

 V sne prechádzam neznámym ,ťažko identifikovateľným priestorom. Všade navôkol je bahno. Predo mnou,nado mnou, podo mnou. Divné, že kráčam pevne, nešmýkam sa na ňom. Nemám strach, ani nepociťujem úzkosť. Vnímam to ako cestu nevedno kam, s neistým cieľom. Nie cestu vydláždenú, nie pokrytú kobercom, ani cestu vyšľapanú za pomoci iných. V sne cítim, že som v danej chvíli zodpovedná sama za seba, odkázaná na vlastnú vôľu a silu. Mojím zámerom je prejsť neznámym priestorom, za tajomným cieľom. Zvedavosť jednoznačne vyhráva nad mojou neistotou. Sen končí, budím sa, záver cesty ostáva neznámy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Tentoraz je priestor ,ktorým kráčam, starý zabudnutý vlakový vagón. Nekonečne dlhý, ošarpaný. Vidím roztrhané sedadlá, zaregistrujem na sedadle starú kabelu. Otlčené okná, pokryté pavučinami. Nie je vidieť, čo je za oknami. Idem. Bez strachu, s nádychom dobrodružstva. Zradné ticho navôkol. Prichádzam na koniec vagóna, otváram s ťažkosťami, ale úspešne staré dvere. Prichádza šok. Vynára sa ruka. Čierna, ani mužská, ani ženská. Animovaná. V momente prekvapenia ma chytá za krk. Strach,ktorý ma ovládol, ochromil, ma na moje šťastie zobudil. Som živá, zdravá...Pokúšam sa zaspať, s prianím, že sen nebude pokračovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Mám rada hororové filmy, rada sa bojím pred televíznou obrazovkou,pri knihe,či v kine. Toto už bolo i pre mňa „ silné kafe”.

 Príjemný pocit. Som na neznámom mieste, okolie nevnímam. Vnímam len človeka (viem,že je to muž,intuitívne) za mnou. Pozitívne. Dotýka sa mi hrdla. Čo robí? Pripína mi šperk. Scéna ako zo sladkého filmu. Je to šperk drahý, cenný, diamant, zlato? Dotknem sa nečakaného daru, od neznámeho darcu. S milým prekvapením zisťujem, že je to kamienok, asi jantár. Taký, aký som niekedy mala, na obyčajnej koženej šnúrke. Stratil sa,nevedno kam. 

 Radosť nad darčekom nemôže prevýšiť moje pocity z niečoho iného. Nehodnotím reálnu cenu šperku. Cením si empatiu darcu, snáď mi číta myšlienky. Vníma moje myšlienky, i tie skryté medzi riadkami. Sen sa vyvíja tým správnym smerom. A zrazu bum,koniec...Aura darcu sa rozplýva, i keď cítim emocionálne spojenie. Prichádza príjemný, hrejivý dotyk. Nie to tajomný princ z môjho sna, ale moja mačka. No čo už...I ona je moja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Sny odrážajú naše vnútro. Často narušia rovnováhu, prinútia nás prehodnotiť náš život a konanie.Asi len predsa nakuknem do snáru. Vyberiem si z neho to, čo bude pre mňa povzbudivé. Symboly zo snov zresetujem, podobne ako horoskopy, uverím len dobrým veciam.

Mária Kostovčíková

Mária Kostovčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Považujú ma za kreatívnu osobu, čo som zatiaľ prezentovala vo svojej fotografickej vášni a závislosti .Som narodená v znamení barana, všetky zlé vlastnosti, typické pre toto znamenie sa snažím využiť v dobrom slova zmysle. Na blogu chcem písať veselo i poloveselo, možno niekedy i vážne. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu